Vaak gestelde vragen van onze klanten


  1. Hoe verloopt een bestelling?
    • Naar het gewenste artikel:
      Hier kunt u kiezen uit bijna 20.000 artikelen. In de balk bovenaan is onder het menu-item "Producten" ons huidige assortiment in hoofdrubrieken vermeld. Zodra u met de muis over het menu-item gaat, wordt het venster met de hoofdrubrieken geopend. Wanneer u met de muis op de gewenste rubriek blijft staan, wordt rechts een venster met alle sub- en detailrubrieken geopend. Door eenmaal klikken op een rubriek komt u bij de gewenste producten. Zodra u een van de producten door erop te klikken heeft geselecteerd, kunt u op de pagina met productgegevens de hoeveelheid, kleur en indien nodig de maat aangeven en het product in uw winkelwagen plaatsen.
    • Bestellen:
      Wanneer u wilt bestellen, klikt u op "TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN". Wanneer u uw winkelwagen wilt bekijken, gaat u naar het winkelwagen-symbool rechts boven en klikt u op "Winkelwagen weergeven". U krijgt dan een overzicht van uw actuele winkelwagen. Hier kunt u uw artikelen van uw logo voorzien, hoeveelheden wijzigen, geselecteerde artikelen wissen of uw artikelen nog een keer bekijken.
    • Bestelling controleren:
      Wanneer uw winkelwagen oké is, kunt u op "Naar bestellen" klikken. Hier kunt u bepalen, of u wilt inloggen en uw bestelling als geregistreerde gebruiker wilt opgeven, of u zich als nieuwe klant wilt aanmelden of dat u uw bestelling zonder aanmelding wilt voortzetten. Daarna volgt het invoeren van de adresgegevens (voor geregistreerde klanten zijn deze al opgeslagen). Hier heeft u ook de mogelijkheid, een ander adres als afleveringsadres aan te geven. In stap 4 van de bestelling kunt u de betaalwijze kiezen, in stap 5 kunt u nog een keer een "laatste check" van uw bestelling uitvoeren. Na instemming met onze Algemene Voorwaarden kunt u uw bestelling via "NU KOPEN" versturen.
  2. Is mijn bestelling aangekomen?

    Aan de transactiebevestiging kunt u zien of uw online-bestelling correct is verstuurd. Deze verschijnt direct nadat de bestelling is verstuurd. Nadat de bestelling is binnengekomen, ontvangt u direct per e-mail een bestelbevestiging.

  3. Kan ik ook zonder klantnummer artikelen kopen bij engelbert strauss?

    Ja, natuurlijk. Als u een nieuwe klant bent en nog geen klantnummer heeft of als u als klant een keer uw klantnummer hebt geblokkeerd, kunt u ook zonder klantnummer bij ons kopen. Ga naar de rubrieken van de Internet Shop en zoek de producten die u wilt bestellen.

  4. Kan ik bestelde artikelen weer teruggeven?

    U kunt alle engelbert strauss producten, uitgezonderd speciale uitvoeringen, te allen tijde binnen 30 dagen omruilen of teruggeven. De koopovereenkomst treedt pas in werking na het verstrijken van de eerste termijn.

  5. Wat moet ik doen als het artikel beschadigd aankomt?

    Wij verzoeken u in dit geval het gele afleverings-/retourformulier in te vullen en met het artikel terug te sturen. U krijgt dan onmiddellijk een passende vervanging.

  6. Kunnen uitsluitend bedrijven of ook particuliere klanten bestellen?

    Met uw bestelling verplicht u zich de artikelen te bestellen ten behoeve van gebruik in het kader van uw zelfstandige beroeps- en bedrijfsactiviteiten respectievelijk officiële en ambtelijke werkzaamheden.

  7. Vanaf welke waarde worden bestellingen zonder verzendkosten bezorgd?

    Vanaf een goederenwaarde van € 150,00 (excl. BTW) / € 181,50 (incl. BTW).

  8. Welke artikelen kunnen worden veredeld?

    Alle artikelen, die kunnen worden veredeld, zijn in de Internetshop aangeduid met 'Geschikt voor logo'. Klik in uw winkelwagen op het Logo Kenmerken en laat uw product naar wens veredelen.

  9. Reclameplaatsing

    Leg uw producten met het "print- en borduursymbool" ("T-shirt-symbool") in uw winkelwagen. In de winkelwagen kunt u in het grijs gekleurde vakje met T-shirt-symbool de geselecteerde producten met een vinkje voor veredeling markeren. Naast verdere informatie over de veredeling kunt u hier het door u gewenste logo direct uploaden. Na ontvangst van uw bestelling neemt een adviseur uit ons print- en borduurteam contact met u op, om uw individuele specificaties, wensen en ideeën met u door te nemen. Meer informatie over de logo-service vindt u hier

    U moet er rekening mee houden dat bij uw internetbestelling geen afzonderlijke kosten voor reclameplaatsing berekend en genoteerd kunnen worden.